تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


همه ساله در هفته دولت روز ٤شهریور به عنوان روز کارمند اختصاص می یابد

به سلامتی کارمندی که هنوز قسط یخچال 2 سال پیششو داره میده 

روز کارمند مبارک باد

رئیس : ساعت چنده ؟

کارمند: 9

رئیس : شما باید 8 پشت میزت باشی

کارمند : امروز چندمه؟

رئیس : هشتم

کارمند : باید یکُم حقوقم تو حسابم باشه

روز کارمند بر شما مبارک باد

عکس های روز کارمند و اس ام اس تبریک روز کارمند

 

کارمند تازه وارد به مدیر:

جناب! من هرچی در یخچال اداره میزارم سریع خورده میشه

( پنیر” نون” گردو” حلوا” و… )

برای صبحونه فردای خودم چیزی باقی نمیمونه !

مدیر: آقای محترم لطفا فامیلتونو روش بنویسید

کارمند: فامیلم “صلواتیه” روی همه شون نوشتم

 

اعتراف می کنم خالی خالیم، مانندجیب کارمند در آخر ماه

روز کارمند بر شما مبارک باد

 

برنامه غذایی تو خونه ی کارمند جماعت:

از یکم تا دهم یه روز درمیون مرغ و گوشت

از دهم تا بیستم حبوبات و از این چیزا

از بیستم تا سیُم سیب زمینی و بادمجون

تذکر :بیست و یکم هر ماه در این قضیه استثنا است

روز کارمند بر شما مبارک باد

 

عکس های روز کارمند و اس ام اس تبریک روز کارمند

 

رئیس: شما به زندگی پس از مرگ اعتقاد دارید؟

کارمند: بله!

رئیس: خوب است. چون ساعتی پیش پدربزرگتان به اینجا آمده و می خواهد شما را ببیند، همان که دیروز برای شرکت در مراسم تشییع جنازه اش مرخصی گرفته بودید.

 

کارمندی به دفتر رئیس خود می رود و می گوید: «معنی این چیست؟ شما 200

دلار کمتر از چیزی که توافق کرده بودیم به من پرداخت کردید.»

رئیس پاسخ می دهد: «خودم می دانم، اما ماه گذشته که 200 دلار بیشتر به تو پرداخت کردم هیچ شکایتی نکردی.»

کارمند با حاضر جوابی پاسخ می دهد: «درسته، من معمولا از اشتباه های

موردی می گذرم اما وقتی تکرار می شود وظیفه خود می دانم به شما گزارش کنم.»

همچنین بخوانید:

 

من هم در این جهان سهمی دارم

امضا کارمند بورس

روز کارمند مبارک باد

 

مردی به استخدام یک شرکت بزرگ چندملیتی درآمد. در اولین روز کار خود، با کافه تریا تماس گرفت و فریاد زد: «یک فنجان قهوه برای من بیاورید.» صدایی از آن طرف پاسخ داد: «شماره داخلی را اشتباه گرفته ای. می دانی تو با کی داری حرف می زنی؟» کارمند تازه وارد گفت: «نه» صدای آن طرف گفت: «من مدیر اجرایی شرکت هستم، احمق.» مرد تازه وارد با لحنی حق به جانب گفت: «و تو میدانی با کی حرف میزنی، بیچاره.» مدیر اجرایی گفت: «نه» کارمند تازه وارد گفت: «خوبه» و سریع گوشی را گذاشت.

 

دیشب به خواب دیدم ،گردیده ام نمونه// دربین کارمندان اندر ادارۀ خود

تشویق می نمودند ،کف می زدند مرتب//در آسمان بختم دیدم ستارۀ خود

 

من هم در این جهان سهمی دارم

امضا کارمند بورس

روز کارمند مبارک باد

 

منبع: انرژی پلاس

سولماز سلطانی ۱۲ مهر ۹۹ ، ۱۴:۱۶ ۰ ۰ ۱۸۹

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی