تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


۲۲ مطلب توسط «سولماز سلطانی» ثبت شده است

دلایل بوی بد دهان چیست

بوی بد دهان را می توان به موارد واقعی و غیر واقعی تقسیم کرد. 85 درصد موارد بوی بد دهان واقعی است، به این معنی که از داخل دهان می آیند. موارد باقیمانده به دلیل اختلالات مری، بینی، گلو، سینوسها، ریه ها یا معده اتفاق می افتد. آنها به ندرت به دلیل شرایط پزشکی اساسی مانند کتواسیدوز یا نارسایی کبد ایجاد می شوند. موارد غیرواقعی زمانی اتفاق می افتد که فرد احساس بوی بد دهان کند، که توسط شخص دیگری قابل تشخیص نیست.

علت بوی بد دهان چیست, علل بوی دهان

1. بیوفیلم

بیوفیلم شایعترین علت هالیتوز است. این یک غشا ضخیم و چسبنده است که زبان ، لثه و دندان را در بر می گیرد. این می تواند سفید ، زرد و یا قهوه ای مایل به زرد باشد. بیوفیلم از بقایای مواد غذایی ، باکتری ها ، قندها ، سلول های مرده ، پروتئین ها و مواد باکتری قابل هضم تشکیل شده است.


برای درست کردن نان پنجره ای چیکار کنیم ؟

در ادامه این مطلب از بخش شیرینی پزی برای شما طرز تهیه نان پنجره ای را آماده کرده ایم که امیدواریم بتوانید استفاده کنید و لذت ببرید :

مواد لازم برای نان پنجره ای

  • نشاسته : 3 قاشق سوپخوری
  • آرد برنج : 1 قاشق سوپخوری
  • آرد : 4 قاشق سوپخوری
  • تخم مرغ : 5 عدد
  • گلاب : 2 قاشق سوپخوری
  • شیر : 1 فنجان
  • پودر پسته : به اندازه نیاز
  • پودر شکر : به مقدار لازم
  • روغن : به میزان لازم

شیرینی خوشمزه نان پنجره ای


با تهیه موساکای خوشمزه و مجلسی ، دل عزیزانتان را شاد کنید و سفره ای شیک بچینید.با ما در این مطلب همراه باشید تا طرز تهیه این غذای خوشمزه ولی شیک و مجلسی و در عین حال آسان را یاد بگیرید

 

مواد لازم موساکا:

بادنجان ورقه ای شش عدد
گوشت چرخ کرده ۵۰ گرم
سیب زمینی آب پز سه عدد

فلفل دلمه ای خردشده سه عدد
پنیرپیتزا یک بسته
رب گوجه فرنگی چهار قاشق غذاخوری
روغن مایع، نمک، فلفل و آویشن به میزان لازم
ژامبون خردشده ۱۵۰ گرم
قارچ ۱۵۰ گرم
پیاز خردشده یک عدد
سیر رنده شده یک عدد
سس سفید دو پیمانه


همه ساله در هفته دولت روز ٤شهریور به عنوان روز کارمند اختصاص می یابد

به سلامتی کارمندی که هنوز قسط یخچال 2 سال پیششو داره میده 

روز کارمند مبارک باد


نوشیدن پنج لیوان آب در روز می‌تواند خطر مرگ بر اثر بیماری‌های قلبی را کاهش دهد زیرا کمبود آب در بدن به افزایش سلول‌های خون و سپس سکته قلبی منجر می‌شود.


محققان مطبوعاتی معتقدند که اولین خبرنگار زن ایرانی عزت ملک خانم یا همان اشرف السلطنه میباشد. در ادامه با اولین خبرنگار و روزنامه نگار زن ایرانی آشنا شوید.خبرنگار زن

خبرنگار زن فال حافظ

سید فرید قاسمی ، پژوهشگر تاریخ مطبوعات ایران در کتاب مطبوعات ایرانی خود درباره این زن سخن می گوید و او را اولین روزنامه نگار زن ایران می نامد:«اولین زن مطبوعات ایران عزت ملک خانم دختر امامقلی میرزای عماد الدوله دولتشاهی است که در سال 1288ه.ق به عقد محمد حسن خان صنیع الدوله (اعتماد السلطنه ) درآمد و از سال1306 ملقب به اشرف السلطنه شد.

 خبرنگار زن


هوای گرم روزهای تابستان، علاوه بر کاهش آب بدن، می‌تواند تهدیدی برای سلامت فرد باشد؛ در صورتی که بدن افراد، نیازهای غذایی روزهای گرم را تأمین نکند. در این بین، خوردن بعضی از میوه‌ها، می‌تواند تأمین کننده سلامت فرد در روزهای گرم سال باشد.


مواد لازم شیرینی گردویی

زرده تخم مرغ:4 عدد بزرگ
شکر یا پودر قند :½ پیمانه
وانیل :¼ قاشق چایخوری
گردو:½ 3 پیمانه خرد شده
رنده پوست لیمو:¼ قاشق چایخوری ( پوست 1 لیمو)


مواد لازم:

باترمیلک 85 گرم

شیر 1 قاشق غذاخوری

آب لیمو، مخلوط کنید وبزارید 10 دقیقه بمونه) این شد باترمیلک تخم مرغ 1 عدد 25 گرم شکر (میتونید کمتر بریزید) 85 گرم آرد همه کاره 1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر 1/4 قاشق چایخوری نمک 20 گرم کره یا مارگارین

به تعداد قالب تخم مرغ کمی پنیر تازه موزارلا وسوسیس(دلخواه) برای کنار نان از سس گوجه فرنگی و مایونز استفاده می کنید ... میتونید آخر کار کمی پودر آویشن بزنید.


مواد لازم برای پای  آناناس

آرد:150 گرم
تخم مرغ:سه عدد
نشاسته ذرت :یک قاشق غذاخوری
پودر شکر :125 گرم
کره:125 گرم
وانیل :1/4 قاشق چایخوری
آناناس حلقه ای :سه عدد
پودر نارگیل :دو قاشق غذاخوری


۱ ۲ ۳